Anàlisi de dades

EL QUE NO ES MESURA, NO ES POT AVALUAR.

EL QUE NO S’AVALUA, DIFÍCILMENT ES POT MILLORAR.

T’agradaria analitzat millor la informació que generes?

Vols conèixer millor els teus clients potencials?

Voldries prendre decisions veient gràfics evolutius?

Com t’aniria veure els indicadors clau d’un cop d’ull?

Et seria útil contrastar la teva situació amb dades del sector?

El ritme del dia a dia t’impedeix escoltar “què diuen els números”?

Estudis de mercat. Investiguem tendències i comportaments per fer una foto representativa d’un target, fenòmen o sector.

Visualització de dades. Facilitem la comprensió de les dades amb l’anàlisi visual: gràfics, mapes, infografies, núvols de paraules.

Construcció d’indicadors. Mesurem conceptes intangibles com imatge de marca, notorietat, impacte, fidelitat o retorn de la inversió.

Segmentació de clients. Identifiquem grups de clients reals i potencials per comunicar i oferir a cada grup el que vol i necessita.

Integració de dades. Relacionem informació externa amb dades internes de diferents fonts per construir visions globals.