El coronavirus enforteix el negoci del client final dels fabricants d’aliments

En la crisi del coronavirus Covid-19, s’enforteix el negoci del client final dels fabricants d’aliments: els fabricants d’aliments venen més que mai als clients finals. Alguns fabricants d’aliments veuen això com un impuls sostenible per al seu negoci online.

El comerç online d’aliments està en auge durant la crisi del coronavirus. Els fabricants d’aliments, també estan veient una demanda creixent a les seves botigues online.

El negoci minorista dels fabricants d’aliments està creixent

Els negoci minorista dels fabricants d’aliments està creixent: el coronavirus està avançant la verticalització. I alguns fabricants tenen pressa per ampliar la seva oferta online. De manera que és bastant probable que la industria alimentària expandeixi els seus canals de venda online arran de la pandèmia del coronavirus Covid-19, l’expansió del qual donarà al negoci online un impuls durador.

Alguns fabricants ja estaven considerant establir canals de venda directa independentment de la crisi del coronavirus, ja sigui a través de la seva pròpia infraestructura o amb un soci. Però ara això s’ha accelerat, i els fabricants d’aliments volen posicionar-se més ràpid, i millor, en el canal online.

Verticalització

Quant es fusionarà el negoci minorista i de fabricació, és encara una incògnita. La verticalització dels fabricants cap als consumidores no és una tendència. Gairebé no hi ha fabricants que generin una part significativa de les vendes a través de la seva botiga online. Els consumidors desitgen una gran selecció de productes, que un sol fabricant no pot oferir.

Però hi ha models que també funcionen fora dels temps de crisis. Aquí, podem destacar el potencial dels models de subscripció. No obstant això, el principal benefici d’una botiga online és enfortir la pròpia marca.